Klacht Bruna: Mijn gekochte producten zijn kwijt gemaakt door Bruna

# 391918
M. Paula

Al mijn e books die ik ooit via Bruna kocht tussen 2011 en 2017 zijn weg.
Bruna zegt nu dat ze me eerder dit jaar een link hebben gestuurd waarmee ik de boeken kon downloaden vanaf Leeslounge, voordat het failliet zou gaan. Ik heb die mail echter niet eerder ontvangen op het e-mailadres dat bekend is bij Bruna. Bij navraag wanneer en naar welk e-mailadres dit bericht gestuurd is krijg ik geen reactie en als ik probeer in te loggen op Mijn account zegt de site dat mijn e-mailadres onbekend is.
Ik heb echter een factuur en bevestigingsmail van een bestelling uit 2014 waarin Bruna duidelijk aangeeft met welk e-mail adres ik bij hen bekend ben en dat is nog steeds hetzelfde adres. Ook ontving ik lang aanbiedingen op dit adres.
Als mij slechts een keer een mail gestuurd is met het bericht dat ik snel iets zou moeten downloaden omdat ik het anders kwijt raak, wat ik heb gekocht, dan vind ik dat te weinig actief. Een mailbericht kan natuurlijk in een verkeerde postbus belanden.
Ik vind het heel erg dat ik mijn boeken kwijt ben. Een ervan had ik nog lang niet uit.

Mijn boeken terugzetten of vergoeden .

Wij vinden dat Bruna hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bruna?