Klacht Bruna: Ontoegankelijke en ongastvrije winkel

Marleen

Mijn klacht gaat over Bruna Overwinningsplein Groningen. Er werken daar medewerkers die je lopen af te snauwen, vervelend gedrag vertonen waardoor je gewoon verdrietig de winkel verlaat. Wanneer je er iets van zegt, wat ik dus heb gedaan nemen ze niet de moeite om hun werk goed uit te voeren. Een pakket die ik via Bol.com wilde retourneren is nooit teruggestuurd. Uiteindelijk dankzij Bol.com wel mijn geld teruggekregen, maar als ik geen contact had gezocht dan was dat waarschijnlijk nooit gebeurd. Ik ben boos over de lakse manier waarop zij met mij om zijn gegaan. Je hoort mensen niet zo te behandelen en ik vind het vervelend dat dit al mijn derde klacht is over dit team, maar dat dit niet word opgepakt.

De klacht over de medewerkers serieus nemen. En een excuses voor hun gedrag en het niet versturen van mijn retourpakketje. Ik wil mijn 9,04 euro terug voor het postpakket en de kosten voor het wegen

Wij vinden dat Bruna hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bruna?