Klacht Bruna: Slechte service Bruna

Klachtnummer
# 298059
Gebruiker
P.G. Appeldoorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb enkele potjes correctievloeistof bij Bruna gekocht, 5 maanden geleden via hun website. Ik heb deze nu nodig, doch ze blijken allemaal uitgedroogd te zijn.
Vandaag gebeld met Bruna en zij geven toe dat zij bekend zijn met dit probleem. Ik vraag of zij mij nieuwe potjes willen toesturen. Dat willen zij niet, ik moet naar een van de winkels toe gaan. Dat kost mij veel tijd en aangezien ik tegen uurtarief werk dus veel geld.
Ik vindt het zeer kwalijk dat zij mij geen nieuwe potjes willen sturen, immers ik doe niet voor niets zaken via internet.
Het gaat mij niet om het geld maar het gemak waarmee bedrijven er mee weg komen.

De oplossing

Potjes opsturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bruna hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bruna?