Klacht Bruna: vordering

Klachtnummer
# 48862
Gebruiker
M.A. Sattari
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In aug. jl. bestelde ik bij hem een boek. Om te kunnen de kosten van bestelling uitbetalen wacht ik nog steeds op zijn factuur. Tot mijn verbazing stuurde me de incassobureau DCM namens hem een brief. Volgens zijn brief stuurde me de Bruna eerder herinneringen, welke tot op heden niet gezin heb. Ik vind de vordering echter onterecht.

De oplossing

- Stuurde hij eerder de factuur en de genoemde herinneringen maar ging dit bij mij mis? vind ik de vordering terecht en zal ik de gevraagde bedraag door de incassobureau betalen.
- Denkt hij stuurde me factuur en herinnering maar dat is niet gebeurt? Ik betaal alleen de kosten van het bestelde boek.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bruna hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bruna?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen