Klacht Bruynzeel keukens: Ben al vanaf augustus 2017 bezig met Bruynzeelkeukens mijn keukenproblemen te verhelpen.

Klachtnummer
# 352111
Gebruiker
R.E. Puggioni
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben al 1,5 jaar bezig om mijn keuken goed te krijgen. Bruynzeelkeukens is al 4 keer langsgeweest om de problemen op te lossen. Maar er is nog steeds sprake van kleurverschil . Wat verschrikkelijk storend is, is dat wanneer ik iemand over mijn problemen wil spreken op het hoofdkantoor, ik telkens met een ander persoon te maken krijg waardoor ik telkens mijn verhaal moet doen. Moedeloos word ik ervan!

De oplossing

Ik wil dat na het zoveelste huisbezoek Bruynzeelkeukens mijn problemen met mijn keuken oplost!

1 reactie

  1. Auteur
    R.E. Puggioni
    Datum
    Heb vorige week contact gehad met Bruynzeel. Ze gaan zowat de hele keuken opnieuw bestellen. Ben benieuwd of het na de 5e KEER eindelijk goed komt....Ik heb in het verleden al eerder een klacht via de mail aan Bruynzeel gestuurd, maar heb daar nooit reactie op gehad.

Ook een klacht indienen over Bruynzeel keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen