Klacht Bruynzeel keukens: dwaling omtrent aankoop bruynzeelkeuken met kortingsbon van 40+10 % korting

G. Vonhof v.d. Brink

wij hebben een uitnodiging gekregen van Bruynzeel voor een VIP avond op 7 november met een kortingsbon van 40+10% korting, we zagen daar een keuken van ± € 8.000 met alles er op en er aan en ongeveer de grote van onze keuken, wij hebben geen grote keuken, we zijn met een verkoper aan tafel gaan zitten en gekeken hoe het ingedeeld moest worden daarna een 3d van de keuken gemaakt, en daarna getekend de keuken kwam uit op € 7.998,00 wij hebben zelf nog de koel-vries combinatie die kwam er dus niet bij. Later heeft een vriend van ons de papieren eens door gekeken waar geen prijzen bij stonden alleen een totaal prijs en die bleek volgens hem € 7.998,00 te zijn dus niks geen korting wat een schrik voor ons, omgerekend mag deze keuken dan wel ± € 16.000 hebben gekost gezien de koel vries combi die we zelf al hebben, we hebben direct contact gezocht en gezegt dat we dit niet zo wilde en het fout was gegaan en gevraagd of ze de koopovereenkomst willen vernietegen. maar nog niets.Bru

er zijn over en weer mails en telefooncontacten geweest, daar is niets voor ons uit gekomen en we hebben daarna ook contact gezocht met de consumentenbond om advies en die hebben aangeraden om een aangetekende brief te schrijven en die is weggegaan 24 december met het verzoek de overeenkomst te vernietigen omtrent dwaling van de feiten, daar hebben we nog niet over gehoord.
wij willen dus van de overeenkomst af.
we hebben er slapeloze nachten van.