Klacht Bruynzeel keukens: Geen los horgaas verkrijgbaar.

adele56

Heb vorige week een vaste Hordeur S700 van Bruynzeel gekocht bij Karwei. (met 20% korting ca. 83 €) Bij afsnijden gaas is het mes uitgeschoten en zit er een snee in. Een stukje gaas er overheen geplakt/ is toch zonde. Naar Karwei: Nee hebben we niet, wel ander merk/andere kleur (geen zwart). Online bij Karwei wel gaas; besteld maar dat bleek niet geschikt (te veel rek). Via website Bruynzeel verhaal uitgelegd en netjes gevraagd of er gaas te koop is. Antw: Geen los gaas in het assortiment en hebben ook geen reparatiesetjes. Helaas kunnen wij u hier niet verder mee helpen.
Wordt ik toch wel een beetje boos over want ik zie op de website van Bruynzeel dat voor de hor ALLE onderdelen los verkrijgbaar zijn, behalve datgene wat het meest gevoelig is en het vaakst kapot gaat: het gaas.
Bij Karwei vandaag en meteen gevraagd of zij mij konden helpen. Karwei belde met Bruynzeel. Men was vrij bot aan de telefoon kreeg ik te horen. En nee, hadden ze niet !

Zou eigenlijk gewoon 1 m2 zwart horgaas willen, maar dat gaat dus niet lukken. Wil alleen mijn klacht en ergernis kwijt.
Had niet verwacht dat zo een gerenommeerd bedrijf als Bruynzeel zo weinig service verleent en bot is in zowel mail als telefoonreactie.
Koop wel het andere gaas, maar kan u echt verzekeren NOOIT meer Bruynzeel !

Bruynzeel keukens is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.