Opgelost door Bruynzeel keukens: Kwalitatief slecht composiet aanrechtblad

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 86630
Gebruiker
deltre
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We dachten te hebben gekozen voor een "degelijke & betrouwbare" keukenspecialist; Bruynzeel Keukens. Eigenlijk zijn we ook overal enorm tevreden mee, maar niet met het aanrechtblad! Enkele weken na de oplevering, 20-08-14, kwamen er al talrijke beschadigingen aan de binnenzijde rondom de spoelbak van het aanrechtblad. Meer komen er steeds bij. Het betreft een van composiet 12mm aanrechtblad met onderbouw spoelbak. We doen niets geks, we gebruiken de keuken normaal. Bruynzeel stelt voor: repareren of 'n ander soort spoelbak. Maar wij zijn van mening dat dit blad gewoonweg niet deugt. Dusdanige schade moet niet kunnen ontstaan. Menig consument was ons voor met een zelfde blad, alleen bij hen is het wel van degelijke kwaliteit! Waarom kan Bruynzeel dit niet toegeven. Waarom verkoopt men uberhaubt een dergelijk, slecht, product!?

De oplossing

Eenzelfde dun aanrechtblad alleen dan wél degelijk, stootvast en van goede betrouwbare kwaliteit. (Net zoals a die andere consumenten die een dergelijk blad hebben en géén klacht omtrent het blad hebben!) En niet de aangeboden oplossingen die afbreuk doen aan de keuken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bruynzeel keukens is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    deltre
    Datum
    Zonder klachtenkompas tot een goed resultaat gekomen. Uiteindelijk is na de Geschillencommissie te hebben ingeschakeld alles door Bruynzeel keukens zeer goed afgehandeld. Beide partijen betreuren dat het zo ver moest komen. Wij zijn uiteindelijk zeer blij met de goede afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
deltre
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bruynzeel keukens?