Klacht Bruynzeel keukens: Levering keuken

Jvdlinden

We wachten op de levering van een keukenblad. Helaas wordt er geen contact opgenomen om een afspraak te maken het blad te leveren. Het blad willen we voor september ontvangen, aangezien we dan een baby verwachten en niet meer in de troep willen zitten.

Helaas kent deze klacht een lange geschiedenis. De keuken is eerst geleverd in de verkeerde kleur. Vervolgens geleverd met beschadigingen. Er is eerst iemand langs geweest om de beschadigingen te beoordelen, vervolgens zijn er al twee pogingen gedaan om het blad zonder beschadigingen te leveren. We zijn inmiddels al meer dan een jaar bezig met Bruynzeel. We moeten steeds overal zelf achteraan, er wordt niet actief contact opgenomen om ons op de hoogte te houden van het proces.

We zijn zeer ontevreden over Bruynzeel. Het kan dat er iets mis gaat, maar dat kan op een nette manier worden opgelost. Daar doet Bruynzeel helaas totaal geen moeite voor.

Voor september willen we de keuken in goede orde hebben ontvangen. We wachten al meer dan een jaar, dus dat zou moeten lukken.
Daarnaast willen we een compensatie voor alle vrije dagen, het ongemak en stress.

Jvdlinden
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bruynzeel keukens?