Klacht Bruynzeel keukens: Slechte communicatie en plaatsing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 367018
Gebruiker
Nina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Plaatsing Van de keuken is 3maanden NA de afgesproken plaatsing nog steeds niet correct geplaatst. Elke keer gaat er wat mis, verkeerd ongemeten, worden dingen niet goed geleverd of geplaatst. Ondertussen al 6 verlof dagen moeten opnemen en nog steeds is het niet af. Professioneel is het in ieder geval niet. Tegemoetkoming zit er schijnbaar ook niet in. Schandalig hoe ze een klant laten wachten.

De oplossing

Een tegemoetkoming van de kosten van het meten en monteren (was 1500,-)

1 reactie

  1. Auteur
    Bruynzeel keukens
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Badjou,

    Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent.
    Vanwege privacyredenen zullen wij hier niet inhoudelijk reageren. Wel zal ik ervoor zorgen dat er zo snel mogelijk contact met u wordt opgenomen om de situatie met u te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Joyce

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, ben ook niet opgebeld. Zelf maar weer een mail gestuurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bruynzeel keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen