Klacht Bruynzeel keukens: Verandering offerte na slecht advies

# 422049
Annoniem

Tijdens het verkoopgesprek vroeg de verkoper 'on the spot' willen jullie dat plankje op de muur, onder de bar, of een hoekje. Wij zeiden toen, doe maar een hoekje. Achteraf gezien is dit een slecht idee. Nu is er geen enkele flexibiliteit meer om alsnog daar een plankje te plaatsen, welke wel in de offerte is opgenomen. De verkoper heeft na het slechte advies deze uit de bestellijst gehaald. Jammer. De verkoper heeft ook niet meer geantwoord om mijn email. Zeer onprofessioneel.

Als nog het plankje leveren, zoals in eerste instantie overeengekomen is.

Bruynzeel keukens
    Geachte heer De Groot, wij reageren niet op een online platform voor klachten. U kunt uw klacht sturen naar klachten@bruynzeelkeukens.nl. Inmiddels heeft de verkoper reeds contact opgenomen en berust uw verhaal op een misverstand. De achterwand kon niet meer toegevoegd worden aan de bestaande order, maar uiteraard wel alsnog besteld worden. Met vriendelijke groet, Bruynzeel Keukens

Annoniem
Er is geen sprake van een misverstand. De klacht vloeit voort door dat uw verkoper, de heer Blank, en de klantenservice niet meer reageerde op mijn email. Het zijplankje zat eerst in de offerte. Toen deze eruit ging werd de factuur ook niet minder. Nu het er weer bijkomt opeens wel. Inmiddels hadden we zelf al een oplossing. We hadden nog steeds het plankje gewild maar het is te idioot voor woorden dat wij extra kosten moeten maken, door het slechte advies van uw aankoopverkoper.

Ook een klacht indienen over Bruynzeel keukens?