Klacht Bruynzeel keukens: wokbrander

Theru

Ik heb eind 2011 een complete keuken bij bruynzeel gekocht en heb al jaren klachten over de wokbrander van Pelgrim. Vanaf het begin geeft deze wokbrander problemen. In eerste instantie werd het wel gemaakt maar nu is hij weer stuk en nu moet ik de raparatie betalen. Volgens Bruynzeel/Pelgrim is de storing te wijten aan ondeskundig gebruik maar hoe kan je een wokbrander ondeskundig gebruiken, er wordt op gekookt en het wordt schoongemaakt. En daar zit nu het probleem. je mag blijkbaar de wokbrander niet schoonmaken want dan raakt hij verstopt en geeft hij geen gas meer. Maar als je gekookt hebt moet je toch je gastoestel schoon kunnen maken ? Ik heb daar veel discussie over gehad met bruynzeel maar die verstoppen zich achter de conclusie van de monteur van Pelgrim die zegt dat het de wokbrander ondeskundig gebruikt wordt en dat het een gebruikersfout is.

Het defect moet gratis gemaakt worden en het liefst omgeruild voor een exemplaar dat het wel blijft doen

Ook een klacht indienen over Bruynzeel keukens?