Klacht BSH Bouw: Nevenschade bij buren tgv verbouwing worden niet vergoed, er wordt geen verantwoordelijkheid genomen

F.C.M. Dijkstra

Bij een verbouwing is schade ontstaan bij onderburen. Aan plafonds, muren en ventilatiesysteem. Ondanks tijdelijk melden, het aanleveren van bewijsmateriaal wordt de klacht op onredelijke gronden afgewezen. Bereikbaarheid en reacties op klachten is minimaal. Nevenschade bij een verbouwing is naast alle andere overlast, haast niet te voorkomen, dat is begrijpelijk. Maar om niet thuis te geven is onbehoorlijk en onredelijk. Een argument als:"ja maar die video's bewijzen nog niet dat het door ons komt", laat onprofessionaliteit en onverantwoordelijkheid zien. Mijn advies: niet met deze partij in zee om verrassingen bij onenigheid en juridische geschillen te voorkomen.

Vergoeden van ventilatiesysteem en herstel van alle schade.

Wij vinden dat BSH Bouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BSH Bouw?