Klacht BSH Huishoudapparaten bv: 1 week wachten op monteur wasmachine ondanks betaald service contract.

Klachtnummer
# 306816
Gebruiker
Desiree24
Datum
0 reacties

Details

Klacht


7-6-2018 Mijn wasmachine pompt geen water meer af en gaf foutmelding E18.
Ik heb het filter schoongemaakt en de afvoer gecontroleerd volgens instructieboekje maar nog steeds geen afpompen.
De servicedienst heeft pas over 1 week (14 juni) de eerste mogelijkheid om een monteur te sturen. Ik heb zelfs een service garantiecertificaat gekocht bij de wasmachine en dat is nu nog 5 1/2 jaar geldig.
De wasmachine is 2 1/2 jaar oud.
Ik vind het schandelijk en geen SERVICE dat je een week moet wachten voor een wasmachine!

Gewenste oplossing


Voor een wasmachine vind ik maximaal 3 dagen wachten redelijk.
Ik verwacht dan ook dat ik het aanschafbedrag van ruim 108 euro terug ontvang!
Ik krijg immers geen service ondanks mijn klacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BSH Huishoudapparaten bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BSH Huishoudapparaten bv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen