Klacht BSH Huishoudapparaten bv: Bosch Nederland neemt geen verantwoordelijkheid voor door monteur veroorzaakte schade.

Groenewoud

Onze Bosch vaatwasser -2009 via Keukencentrum Tiel gekocht- ging in december 2013 voor de tweede maal kapot. Eerste maal afvoerpomp door Bosch in 2012 gerepareerd voor €160,- . Nu weer een Bosch monteur. De hittepomp en scharnieren werden vervangen. Tijdens het terugplaatsen ontstond kortsluiting. Daarna was ook de display kapot. Het is niet gelukt dit te repareren. De vaatwasser is kapot weer teruggeplaatst. Weer ontstond, waarbij kortsluiting , de vonken waren te zien. De monteur heeft toen alleen voorrijkosten berekend. Wij moesten weg en zijn daar op dat moment mee akkoord gegaan. Toen wij terugkwamen bleek dat het internet, tv en telefoon en de boiler in de keuken het niet deden. Gelijk Bosch gebeld en klacht neergelegd. De volgende dag heeft een elektricien onze groepenkast gerepareerd €85,-. Op 27 dec. gemaild naar Bosch, 15 jan gebeld, 30 jan gebeld. We krijgen geen enkele inhoudelijke reactie. Dat maakt ons boos. Bosch is niet aangesloten bij een geschillencommissie.

We zouden in ieder geval een reactie willen van Bosch Nederland. Daarnaast willen we een substantieel deel van de kosten van een nieuwe vaatwasser terug en de kosten die we gemaakt hebben voor de elektricien.

Wij vinden dat BSH Huishoudapparaten bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BSH Huishoudapparaten bv?