Klacht BSH Huishoudapparaten bv: BSH Huishoudapparaten: weinig respect vootr de klant!

A.J. Koenen

Koffieautomaat defect en aangemeld voor reparatie. Zou op maandag 9/1 worden opgehaald en op donderdag 12/1 gerepareerd worden teruggebracht. Op 9/1 verscheen er niemand. Hierover gebeld met de klantenservice. Zou worden teruggebeld maar dat gebeurde niet. Volgende dag weer gebeld en een afspraak gemaakt voor ophalen op donderdag 11/1. Vergetend een afspraak te maken voor terugbrengen. Hierover dus teruggebeld. Nu man aan de lijn die zei dat er geen terugbrengafspraken worden gemaakt. Toen ik aangaf dat dit eerder wel was gebeurd zei deze man: "Dat kan niet, U liegt!"
Hierover per e-mail een klacht ingediend. Daarop werd ik gebeld door een arrogant vrouwspersoon die meedeelde:
1) BSH was pas voor de koeriersdienst overgestapt van DHL naar Post.nl en dat gaf heel veel klachten en problemen. "Wij hebben er veel meer last van dan u, die maar 1 keer wordt vergeten". Wat heb ik daarmee te maken? Zorg dat je je zaken goed voor elkaar hebt!
2) De medewerker die mij van liegen beschuldigde kwam van de Belgische klantenservice. Daar worden geen afspraken gemaakt om apparaten terug te brengen, vandaar. Verder geen woord van excuus, maar wel de mededeling dat ze "een paar reinigingstabletten zou opsturen als goedmakertje voor het ongemak.
Toen ik aangaf liever excuses te hebben dan een paar reinigingstabletten (wat ik wel heel mager vond) stelde deze arrogante medewerkster: "Dan blijft het hierbij" en ze verbrak de verbinding! Ongelooflijk hoe weinig respect BSH voor de klanbtr heeft!

Excuses en een oprecht poging de verstoorde verhouding weer enigszins te herstellen

Wij vinden dat BSH Huishoudapparaten bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BSH Huishoudapparaten bv?