Klacht BSH Huishoudapparaten bv: Factuur voor een niet gesloten overeenkomst

Klachtnummer
# 164298
Gebruiker
Hans
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn Gaggenau stoomoven stoomde niet voldoende. Vandaar dat ik heb gebeld voor een afspraak onder de tweejarige garantie die ik nog heb van Gaggenau.
Tijdens het telefonisch contact is vervolgens direct een afspraak gemaakt met een monteur, zoder dat daar gesproken is over eventuele kosten.
Tijdens het bezoek van de monteur werd mij direct gemeld, dat dit me geld zou gaan kosten zonder dat ik daarvoor toestemming had gegeven. Ik had de oven niet "gecalibreerd" volgens BSH.
Op 18-02-2016 ontving ik van BSH een rekening van ruim 200 Euro. Ik heb hierover op18 februari en op 24 maart gereclameerd dat ik het niet eens ben met deze rekening omdat ik helemaal geen overeenkomst heb gesloten. Tot op heden kreeg ik een negatieve respons van de kant van BSH.
Ik heb als teken van goede wil ook nog een redelijk bedrag van 50 Euro overgemaakt voor eventuele Voorrijkosten. BSH geeft telkens aan, dat de hele factuur betaald moet worden.
Vandaar dat ik deze zaak graag opgelost zie.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat de factuur wordt gecrediteerd (-50 Euro die ik reeds betaald heb).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BSH Huishoudapparaten bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BSH Huishoudapparaten bv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen