Klacht BSH Huishoudapparaten bv: Meningsverschil met Bsh huishoudapparaten BV

André

Onze Bosch 2 1/2 jaar oude wasdroger was stuk. Ik heb gebeld met Bsh waar mij verteld werd dat deze klacht onder pluizengarantie zou vallen, toen de reparateur kwam moest zei hij dat het een ander type was als dat hij dacht, ik heb toen aangegeven dat ik wilde weten wat de kosten dan waren omdat ik anders liever een nieuwe kocht.
De monteur aan de gang zonder een prijs te noemen, toen hij klaar was kreeg ik een prijs ruim van 300 euro voorgeschoteld, na mijn protest belde hij met zijn baas en toen werd het via coulance 150,00 Euro
Ik gaf aan dit nog steeds niet te accepteren, de monteur vertelde mij toen dat ik dan een rekening thuis zou krijgen maar dan werd het wel 162,10 Euro.
Na mijn beklag te hebben gedaan via de website van B/S/H kreeg ik toen weer een factuur van 59,50 Euro, ik denk een soort van tweede coulance.
Ondertussen zit ik met inmenging van een incasso bureau op 100,80

Ik zou graag mijn 100,80 retour zien komen, daar ik dit toch wel zeer agressieve manier van zaken doen vind.
Ik heb de 100,80 na aanraden van een consumentbond medewerker toch maar aan Vesting Finance Incasso BV te Almere-Stad betaald om het bedrag niet verder op te laten lopen.

Wij vinden dat BSH Huishoudapparaten bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BSH Huishoudapparaten bv?