Klacht BSH Huishoudapparaten bv: meningsverschil over uitgevoerde reparatie kosten BOSCH Wasdroger

Klachtnummer
# 196128
Gebruiker
d
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een zeer onredelijke klanten afhandeling door BSH huisapparaten. De BOSCH was droger moet iedere twee jaar door een monteur worden gerepareerd, vanwege filter verstopping/vervuiling. Volgens BSH komt het door het gebruik van vloeibaar wasmiddel en doen wij dit als consument fout en is het de fout van de consument. aangegeven dat wij met regelmaat het filter schoonmaken, maar hier word niet naar geluisterd. BSH huisapparaten is ervan overtuigd dat de fout bij de klant ligt en stop vervolgens met de communicatie. en komt niet met een passende tussenoplossing, ook niet na herhaardelijk dit te vragen van onze zijde...werkelijk zeer ongepast en zeer onredelijk

De oplossing

een tegemoet komng in de reparatiekosten ,want het kan toch niet zo zijn dat een dergelijk apparaat iedere twee jaar een monteur nodig heeft .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BSH Huishoudapparaten bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BSH Huishoudapparaten bv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen