Klacht BSH Huishoudapparaten bv: Onterechte berekening van service kosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 138709
Gebruiker
Henk Boelaars
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De deur van mijn gasfornuis wilde niet meer sluiten. De servicemonteur verwisselde, zonder resultaat 2 scharnieren en ontdekte dat aan een zijde het scharniergeleiderolletje kapot was. Hij vond dat hiervoor het apparaat moest worden uitgebouwd waarvoor een nieuw bezoek met 2 monteurs nodig zou zijn. Wat bleek: Zonder uitbouw, werk voor 1 monteur. Toen konden ze de deur niet meer gemonteerd krijgen, tot ze op mijn advies de oude scharnieren weer monteerden. De deur sloot maar hing enigszins scheef. Een monteur kwam nogmaals en verving de scharnieren, resultaat: de deur hangt enigszins scheef. Beter kon het niet worden was de uitspraak. Hier kan ik mee leven, maar niet met de berekening van de kosten. Voor een klusje dat in een half uurtje door 1 persoon kon worden geklaard en waarvoor alleen nieuwe rolletjes en dus geen scharnieren nodig waren, werd mij €288,72 in rekening gebracht. €100 zou ruim betaald zijn. De rest is leergeld voor de monteurs! Niet mijn verantwoordelijkheid.

Gewenste oplossing

Een redelijke facturering, 1 monteur met kennis van zaken, voor het vervangen van een paar geleiderolletjes. Voorrijkosten en een half uurtje werk. Ca €100,--. Geen beroep op een prijsafspraak, gebaseerd op onterechte informatie.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BSH Huishoudapparaten bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Henk Boelaars
    Datum
    Als klant ben je voor BSH kennelijk volkomen oninteressant als je service nodig hebt. Je wordt dan onmiddellijk een melkkoe die niets in te brengen heeft en maar moet betalen wat er, onterecht, wordt doorberekend. Voor mij in de toekomst zeker geen Bosch of Siemens apparatuur.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BSH Huishoudapparaten bv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen