Klacht BSH Huishoudapparaten bv: reparatie afzuigkap dossier 32020

Woldringh

Op 20/11 j.l. heeft u een storing verholpen aan mijn afzuigkap. Aangeschaft in juni 2013. Viel dus buiten de fabrieksgarantie. Het betrof de terugslagklep die los was geraakt en in de motor terechtgekomen.
Nu bevindt zich deze klep binnen in de schouw en wordt alleen blootgesteld aan de luchtverplaatsing binnen de afzuigkap zelf. Deze wordt niet blootgesteld aan invloeden van buitenaf of onjuist gebruik.
Er is sprake is van een fabricagefout of een ondeugdelijk onderdeel, dit hoort niet binnen zo’n kort tijdsbestek los te raken. Het valt zeker niet onder ‘normale’ slijtage.
De monteur heeft dit volgens minimumtarief verholpen. Niettemin zijn de kosten; € 105,- in mijn ogen extreem. Het betreft 30% van de aanschaf waarde (328,50). Dat vind ik onredelijk, de storing in kwestie past niet bij de kwaliteit
die je van Bosch mag verwachten bij een toestel van ruim 2 jaar oud. Dit staat niet in verhouding.

Halvering van factuurbedrag € 105 naar 52,50

Wij vinden dat BSH Huishoudapparaten bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BSH Huishoudapparaten bv?