Klacht BSH Huishoudapparaten bv: Schade aan gaskookplaat onder garantie herstellen.

Jeroen Zwart

Onze gaskookplaat is binnen de 5 jarige garantie periode gebarsten zonder enige extra uiterlijke schade (dus geen extreme externe kracht). Volgens Siemsens valt glas nooit onder garantie. Dit hebben ze echter bij het maken van de service afspraak nooit gemeld.
De monteur die langs kwam informeerde mij hierover. Ik ben het 1-niet eens met de factuur die ik nu ontvangen heb voor het bezoek van de monteur (als men had gemeld dat glas geen garantie is dan had ik nooit iemand langs laten komen). 2-ben ik het er niet mee eens dat dit geen garantie is. Wij hebben geen extreme krachten op de gaskookplaat toegepast en er is ook niks opgevallen. Als dit wel het geval was geweest had ik de schade eventueel kunnen verhalen op onze verzekering.
Na 2x een klachten email naar B/S/H wordt ik nog steeds verzocht om de rekening te voldoen.

Kwijtschelding rekening en het allerliefst reparatie van de gaskookplaat onder garantie.

Wij vinden dat BSH Huishoudapparaten bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BSH Huishoudapparaten bv?