Klacht BSH Huishoudapparaten bv: Slechte service, slechte afhandeling en hele lange wachttijden bij de servicedesk.

vanderWoning

Ik heb februari 2017 een Bosch stofzuiger gekocht. Deze is er een maand geleden mee opgehouden. Ik heb daarom gebeld met de servicedesk waar ik vervolgens een half uur in de wacht heb gestaan. Ik moest de stofzuiger opsturen en de motor en filter waren defect. Op de factuur stond al dat ik beter alles moest schoonmaken en sneller moest vervangen (het was dus eigenlijk mijn eigen schuld daar kwam het op neer). Na de reparatie deed de stofzuiger het nog niet dus weer gebeld, weer 3 kwartier in de wacht gestaan en weer opgestuurd. Nu zat de slang verstopt. De stofzuiger weer teruggekregen en na het stofzuigen van mijn laagpolig carpet van 2 bij 3 meter gaf hij weer een storing. Nu heb ik eerst zelf een bezemsteel door de slang gehaald (om te checken of er verstopping zat, die zat er niet) en weer gebeld. Deze keer 4 verschillende nummers gebeld want niemand wist ergens van, 1,5 uur aan de telefoon gezeten en weer de stofzuiger opgestuurd. Waarna ik donderdag 23-11 een telefoontje kreeg dat de slang weer verstopt zat. Ik heb gezegd dat dit niet mogelijk is want ik heb de slang zelf gecheckt en als dit al het geval zou zijn dat het een stofzuiger is dus dat ik er wel mee moet kunnen stofzuigen en dat een laagpolig carpet toch moet lukken zonder verstoppingen. De medewerker kon hier geen antwoord op geven maar zei dat ik wel een dikkere slang kon aanschaffen, maar dat hij niet wist of die voor dit model wel beschikbaar waren en dat ik dat zelf maar op moest zoeken op internet. Daarnaast gaf mij nog wel een dreigement mee: dat als ik de stofzuiger nog een keer opstuur en de slang weer verstopt blijkt te zijn (wat ik nog steeds ten sterkste betwijfel) dat ze dan onderzoekskosten in rekening gaan brengen. PARDON! en al mijn belkosten? en de tijd dat ik mijn stofzuiger kwijt ben geweest, anderhalve week per keer? De service bij bosch huishoudapparaten vind ik echt te wensen overlaten en niemand kan mij vertellen hoe ik mijn stofzuiger nu wel zonder problemen kan gebruiken en met dreigementen maak je bij mij echt geen vrienden, net of ik voor de lol dat ding 3x op stuur en 4,5 uur kwijt ben.

Excuses, en vooral een werkende stofzuiger waar ik in ieder geval een aantal jaren mijn niet al te grote huisje mee schoon kan maken zonder problemen.

Wij vinden dat BSH Huishoudapparaten bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BSH Huishoudapparaten bv?