Klacht BSH Huishoudapparaten bv: Veel defecten aan Bosch vaatwasser. In drie jaar tijd 3 à 4 reparaties en nu weer defect.

Michaël

BoschOp 13 september 2010 hebben wij een Bosch Vaatwasser gekocht. Aanschafprijs: € 625,--. Sinds de aankoop hebben wij al 3 á 4 maal een defect gehad.
Nu dus voor de 5e keer terwijl op 22 november jongstleden het pomphuis is vervangen. Pas op 4 december kunnen wij na lang bellen van Bosch verwachten.
In juni 2013 is de afvoerpomp eco reservoir en de omwalsmotor vervangen . Kosten onder coulance betaald: € 200,-. Reclamatie bij de Bosch en de leverancier Verschoor te Ridderkerk om de volledige onkosten te dekken mocht niet baten.
In december 2012 is onder garantie de printmodule vervangen.
Dus in nog geen drie jaar tijd drie flinke reparaties en in december mogelijk een vierde.
Vraag: moeten wij dit alles maar laten welgevallen of is een reclamatieprocedure tot vervanging van het apparaat zinvol? Wel mogelijkheden zijn er.
Michaël Regeer

Het liefst zou ik ondr garantie een nieuw deugdelijk werkend apparaat van Bosch willen ontvangen.

Wij vinden dat BSH Huishoudapparaten bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BSH Huishoudapparaten bv?