Klacht BSH Huishoudapparaten bv: Verkeerd onderdeel ontvangen, en bedrijf komt niet met een oplossing

Klachtnummer
# 264383
Gebruiker
Santana
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onlangs heb ik 3 artikelen voor mijn wasmachine en droger aangeschaft. Om een artikel te bestellen moet klant het type wasmachine invoeren om het juiste onderdeel van de wasmachine te bestellen. Dit heb ik correct gedaan. Van de 3 onderdelen waren er 2 correct. Echter was het duurste artikel van een hele andere wasmachine. Direct heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Deze bevestigde mij dat ik inderdaad het goede artikelnummer heb aangevraagd maar dat ik een verkeerd onderdeel heb ontvangen. Ik moest een kopie en een foto mailen. Er werd mij verzocht om het artikel terug te sturen om mijn geld terug te krijgen. Ik heb voorgesteld het artikel te komen ophalen en het correcte artikel te versturen. Ik heb meerdere mails verstuurd maar geen reactie meer mogen ontvangen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het juiste artikel wordt opgestuurd en het verkeerde artikel wordt opgehaald. Ik ga geen extra kosten maken voor hun fout.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BSH Huishoudapparaten bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BSH Huishoudapparaten bv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen