Klacht BSH Huishoudapparaten bv: Verkeerd onderdeel ontvangen, en bedrijf komt niet met een oplossing

Santana

Onlangs heb ik 3 artikelen voor mijn wasmachine en droger aangeschaft. Om een artikel te bestellen moet klant het type wasmachine invoeren om het juiste onderdeel van de wasmachine te bestellen. Dit heb ik correct gedaan. Van de 3 onderdelen waren er 2 correct. Echter was het duurste artikel van een hele andere wasmachine. Direct heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Deze bevestigde mij dat ik inderdaad het goede artikelnummer heb aangevraagd maar dat ik een verkeerd onderdeel heb ontvangen. Ik moest een kopie en een foto mailen. Er werd mij verzocht om het artikel terug te sturen om mijn geld terug te krijgen. Ik heb voorgesteld het artikel te komen ophalen en het correcte artikel te versturen. Ik heb meerdere mails verstuurd maar geen reactie meer mogen ontvangen.

Ik wil dat het juiste artikel wordt opgestuurd en het verkeerde artikel wordt opgehaald. Ik ga geen extra kosten maken voor hun fout.

Wij vinden dat BSH Huishoudapparaten bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BSH Huishoudapparaten bv?