Klacht BSO Boon: We zijn misleid!

Klachtnummer
# 481302
Gebruiker
zxzsmzc
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als ik boon bel om mijn dochter in te schrijven, zeggen ze dat Boon geen proefles heeft, maar dat we ons kunnen inschrijven en na twee lessen, zo niet, kunnen we annuleren.
Dat bleek een leugen te zijn.

Mijn kind werd hier gepest. Grotere jongens maken beledigende namen van haar.

Ik camplaint aan het management, antwoord is:
"Geen bullebak, leraar zag haar glimlachen en blij".
"En je kunt trouwens wel opzeggen, maar je moet wel extra maandkosten betalen."

Wacht, zei je niet dat we de eerste twee lessen kunnen annuleren?
"Nee, nee nee nee. Je hebt het contract getekend, dus je moet betalen"

Een complete fraude voor mij.

Ik roep andere slachtoffers op om contact met mij op te nemen, als uw kinderen ook worden gepest.
En als je ook van Boon hebt gehoord dat hij de twee lessen annuleert, neem dan contact met mij op.

De oplossing

Trek ons ​​geld maar één maand af, niet twee maanden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BSO Boon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BSO Boon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen