Klacht BSP fietsen: Geen tegemoetkoming in kosten door BSP veroorzaakt door niet degelijke constructie van fiets.

L van den Bergh

Ik heb 2 dure reparaties aan mijn BSP metropolis fiets gehad. Het betreft het breken van de constructie van de metalen bagagedrager voorop de fiets en het doorbreken van de stalen constructie van het zadel. De eerste reparatie was net buiten de garantie en de tweede reparatie daarna. De fiets is echter weinig gebruikt en heeft zelfs enkele maanden helemaal stil gestaan. Ik verwacht dat een degelijk product bij normaal gebruik langer meegaat dan de garantietermijn. Dit is echter niet het geval en BSP heeft mij dus geen degelijk product geleverd. BSP heeft echter op mijn verzoek tot coulance en een tegemoetkoming in de kosten gereageerd dat zij niks voor mij kunnen betekenen omdat de garantietermijn is verlopen.

Alsnog erkennen dat deze gebreken niet voor mogen komen bij een fiets die zo weinig gebruikt is en een tegemoetkoming in de gemaakte kosten ontvangen, ondanks dat de fabrieksgarantie reeds verlopen was.

Wij vinden dat BSP fietsen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BSP fietsen?