Klacht BSR Incasso en Gerechtsdeurwaarders: Kan een bedrijf of (semi)overheidsinstantie je verplichten om per automatische incasso te betalen

T Buijs

Zolang de BSR Belastingdamenwerking Rivierenland bestaat betaal ik maandelijks het vereiste bedrag door zelf over te schrijven. Nu verplichten ze mij, met dreiging van een boete om hier aan te voldoen. Ik ben de baas van mijn eigen rekening. Daar vind ik zelf niets mis mee. Er wordt ronduit gezegd:"Ik bepaal hoe u betaald." Wauw, zó hoor het toch niet. Het gaat er om dat ik aan mijn betalingsverplichtingen voldoe. Dat is de essentie. Mijn vraag:"Kan een bedrijf of (semi)overheidsinstelling je verplichten om per automatische incasso te betalen."

Gewoon binnen het gestelde termijn zelf overmaken, zodat ik zelf de controle houd op en over mijn rekening

Wij vinden dat BSR Incasso en Gerechtsdeurwaarders hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BSR Incasso en Gerechtsdeurwaarders?