Klacht BTC Scooters: Slechte service BTC Scooters/Megascooters

Djjagila

In juni 2015 kocht ik ONLINE bij Megascooter te Rotterdam een BTC City scooter. Al vanaf het begin begonnen de problemen met deze scooter. Het zadel ging kapot,omdat de constructie niet klopte. Dit is later wel opgelost en het zadel is vervangen, maar niet zoals het hoort af fabriek. Omdat Megascooter in Rotterdam zit en ik in Zwijndrecht woon, ben ik in mijn woonplaats opzoek gegaan naar een Bovag dealer en heb deze ook gevonden. Deze heeft de scooter bijna al zijn beurten gegeven. Ongeveer een jaar geleden begonnen de problemen met de achterverlichting. Na een aantal lampen vervangen te hebben, bleek het gehele achterwerk vol met oxidatie te zitten en is de gehele unit vervangen op mijn eigen kosten. Na installeren bleken de kabelbomen tekort te zijn en heeft de monteur dit zelfstandig opgelost, maar uiteraard is dit niet zoals het hoort. Zins het najaar van 2016(scooter is dan net een jaar oud) begonnen de motorische problemen, mijn dealer heeft lang moeten zoeken wat het kon zijn. Meer dan de helft van het motorische gedeelte van de scooter is vervangen, bobine, luchtfilter(meerdere malen), en nog andere onderdelen. BTC geeft op het motorische gedeelte 3 jaar garantie.
Ik heb Megascooter aan geschreven, maar de aangetekende brief kreeg ik terug. Hierop heb ik BTC tot 2x toe een aangetekende brief gestuurd en kreeg als antwoord dat zij, als importeur niets konden doen, ik moest bij de dealer zijn, maar die geeft niet thuis.
BTC is de importeur en heeft als slogan: BTC ride Quality, tja niet dus.
Ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid BTC.
Ook schrijven ze dat als ze al iets betalen dit alleen de onderdelen zijn, maar dit is een fractie van de gemaakte kosten.

De enigste weg die nog openstaat is de weg naar de rechter, maar daar ontbreekt mij de middelen voor helaas.
Het opgelopen bedrag voor de reparaties is inmiddels € 475,00.

Mijn advies is dus: KOOP NOOIT GEEN BTC SCOOTER.

Dat ik de kosten vergoed krijg of dat BTC en/of Megascooter de scooter terug nemen voor een deugdelijke scooter.

Wij vinden dat BTC Scooters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BTC Scooters?