Klacht BTG Beveiliginginstallatie: het niet goed functioneren van een actiefinfrarood alarm installatie.

BTG Beveiligingsinstallaties

Op 16-11-2013 kochten wij bij BTG een actiefinfrarood alarm installatie.De monteur kreeg de installatie niet in werking en nam deze onverrichterzake weer mee terug.Na Na 2 dagen werd deze alsnog geplaatst .Toen wij de factuur kregen bleken er 7 uur in rekening te worden gebracht voor het installeren en monteren van een zender ontvanger en verdeelkast.Verder waren alle voorzieningen (bekabeling) enz aanwezig Hiertegen protesteerde ik (als oud beveiligings ondernemer) kon ik redelijk inschatten hoeveel tijd er nodig was voor deze installatie. Wij kwamen overeen om 5 uur in rekening te brengen.
Nu blijkt de installatie niet goed te werken hij geeft veel alarm dan hoor ik de relay
kast schakelen. Zij willen alleen langskomen als ik eerst 8 uur vooruit betaal omdat we problemen hebben gehad over de eerdere rekening. De installatie moet volgens ons alleen maar worden afgesteld en valt nog onder de garantie.

afstellen van het relay zodat deze minder gevoelig is . Deze detecter kan 60 meter overbruggen en de afstand zoals geplaatst bedraagt 22 meter dit moet toch geen probleem zijn

Wij vinden dat BTG Beveiliginginstallatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BTG Beveiliginginstallatie?