Klacht Bubbelshop.com: onderstaand heb ik besteld maar nooit ontvangen wil mijn geld terug

Klachtnummer
# 429509
Gebruiker
J.J. Hoffmann
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb 3 rollen tape besteld bij bubbelshop op 24-11-2019 koste 38,85 ,ik heb 2 mailtjes gestuurd dat het heel erg lang duurt, dat ik mijn geld dan terug krijg als ze het niet kunnen leveren.
Zoniet dan moet ik aangifte doen bij de politie voor oplichterij

De oplossing

Bubbel Shop Bestelling #4861
Bedankt voor uw bestelling!

Hallo Elizabeth Hoffmann, uw bestelling is ontvangen en wordt klaargemaakt.
Bestelling Bekijken
of Naar Bubbel Shop
Overzicht
Super Sterke Dubbelzijdige Wasbare Tape × 3
3 Meter

€38,85


Subtotaal
€38,85

Bezorgkosten
€0,00

Totaal
€38,85 EUR

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bubbelshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bubbelshop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen