Klacht Bubbelshop: Wel adverteren maar niet leveren.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 405774
Gebruiker
Philip#54
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11 augustus 2019 bestelling gedaan voor drie meter dubbelzijdige wasbare tape. Dit via de website. Levering zou binnen redelijke termijn plaatsvinden. Betaling via de bank waarbij de qrcode ingelezen moest worden. Betaling ging naar Detlev Kemps in Duitsland. In oktober nog niets ontvangen, ook geen e-mail van orderbevestiging. Er wordt niet gereageerd op e-mails. Ook niet als aangegeven wordt dat dit fraude is en aangifte zal worden gedaan.
De naam Detlev Kemps is bekend op internet.

De oplossing

Ik wil de tape of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bubbelshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Philip#54
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Ik heb aangifte gedaan bij de politie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bubbelshop?