Opgelost door Buckaroo Nederland: bedrag niet doorgestoet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 684907
Gebruiker
Otto
Datum
3 reacties

Details

Klacht

BUckaroo is telefonisch onbereikbaar. De tekst die wordt uitgesproken is niet te volgen Ik heb via Buckaroo € 22,99 overgemaakt naar T Mobile voor verlenging van mijn prepaid abonnement. Het bedrag staat 6,5 uur na afschrijving nog niet op mijn telefoontegoed

Gewenste oplossing

het door mij betaalde bedrag ad 22,99 naar T Mobile terugontvangen
Geboden oplossing
Klacht is opgelost door Beltegoed, daar zat de fout. Buckaroo verwees naar de leverancier.
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    Buckaroo Nederland
    Datum
    Goedemorgen,

    Dank voor jouw bericht.

    Als Payment Service Provider kunnen wij alleen enkele financiële vragen voor de bij ons aangesloten organisaties beantwoorden.

    Om jouw betaling in onze systemen te kunnen traceren, ontvangen wij graag de volgende informatie per mail:

    • Datum betaling:
    • Bankrekening waarvan het bedrag is overgemaakt:
    • Rekeningnummer ontvanger:
    • Bedrag:
    • Betaal kenmerk(en):

    Je kan deze gegevens sturen aan info@buckaroo.nl

    Alvast bedankt voor het nazenden van de gewenste informatie.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet/kind regards,

    Team Buckaroo
  2. Auteur
    Otto
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Buckaroo Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Fijn om te vernemen dat uw klacht is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Team Buckaroo

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Buckaroo Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen