Klacht Buckaroo Nederland: Betaling niet overgekomen bij Tele2

Klachtnummer
# 472756
Gebruiker
DeGroeneRijder#2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op maandag 17 augustus j.l. via Buckaroo een aflossing gemaakt op het toestelkrediet.
Tele2 geeft aan de betaling niet ontvangen te hebben. Ondertussen is er wel 560 euro van mijn rekening af.
Buckaroo heeft tot op heden nog niet gereageerd op de mail welke verzonden is naar hun algemene email.

De oplossing

betaling dient overgemaakt te worden naar Tele2 of terug gestort te worden

0 reacties

Ook een klacht indienen over Buckaroo Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen