Klacht Buckaroo Nederland: foute pincode gekregen

Klachtnummer
# 481711
Gebruiker
Donn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb net ruim 100 euro betaald om online te gokken. Ik heb dit eerder via beltegoed.nl gedaan zonder problemen.
Nu heb ik vanaf de 1e x invoeren een foute pincode gekregen terwijl ik gwn kopieer dus ik kan nu niks en ben ruim 100 euro lichter

De oplossing

Of een goeie code geven of me geld terug storten!

1 reactie

  1. Auteur
    Buckaroo Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag meneer van Berkum,

    Wilt u even een mailtje sturen naar info@buckaroo.nl, dan kan ik u zo verder helpen.

    Met vriendelijke groet,
    Team Buckaroo

Ook een klacht indienen over Buckaroo Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen