Opgelost door Buckaroo Nederland: Geld overgemaakt door misleiding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 679196
Gebruiker
OsdoJan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Via misleidende e-mail verlengingskosten betaald voor Woningnet regio Amsterdam, maar rekeningnummer wijkt af.
Blijkt dus een 'anonieme' rekeninghouder te zijn die mensen oplicht.

Gewenste oplossing

Blokkeren 'illegale' bankrekening.
Geboden oplossing
Klacht bleek ongegrond! Excuses richting Buckaroo.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Buckaroo Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Buckaroo is een payment service provider, wij verwerken betalingen voor andere partijen en webshops, hier valt Woningnet regio Amsterdam.

    Ik heb de transactie nagekeken en zie dat deze middels iDeal is voldaan voor Woningnet regio Amsterdam. De transactie is dus correct verwerkt en de gelden zijn bij de betreffende partij. Voor meer vragen omtrent deze transactie wil ik je doorverwijzen naar de klantenservice van Woningnet zelf.

    Met vriendelijke groet,
    Team Buckaroo

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Buckaroo Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen