Klacht Buckaroo Nederland: Inversive Media B.V. gebruikt buckaroo om onterecht geld af te schrijven

# 362093
peter

De klacht betreft lidmaatschapsbetalingen voor de website Kamer.nl, eigendom van Inversive Media B.V. Deze betalingen worden door Buckaroo geïnd.

Beste meneer/mevrouw,
Twee maanden geleden was ik op zoek naar een appartement. Daarom heb ik me ingeschreven voor de website kamer.nl. Deze website maakt gebruik van een maandelijkse afschrijving.
Na een paar dagen kwam ik erachter dat kamer.nl een website is die advertenties van legitieme woningaanbieders op hun eigen website copy/pastet. Daarom heb ik een herroepingsformulier naar Inversive Media B.V. gestuurd en mijn account op kamer.nl opgezegd. Mijn mail met het herroepingsformulier is echter niet beantwoord, en ik krijg nog steeds mails van kamer.nl waarin staat dat ik lid ben. Kunnen jullie ervoor zorgen dat Inversive Media B.V. geen geld meer van mijn rekening kan halen?

Betalingen van mijn rekening naar Inversive Media B.V. blokkeren en als het mogelijk is het geld dat ze mij verschuldigd zijn doordat ik ze een herroepingsformulier heb gestuurd terugvorderen

Buckaroo Nederland
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Buckaroo Nederland?