Klacht Buckaroo Nederland: Voel me gedupeerd door dit bovenstaand bedrijf

Klachtnummer
# 321704
Gebruiker
WHJM Daanen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is 2 x een ideal link toegevoegd , de computer vertelde dat er een onveilige verbinding was en heb zo het Sante abonnement via WOW deal dubbel betaald, erg jammer dat het zo gaat... digitale wereld...., wil wel weer 30 jaar terug in de tijd

De oplossing

Dat het bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort wordt op de rekening..., zo wel fijn zijn als zij zelf ook even kijken dat er helaas 2 x geind is met ideal

1 reactie

  1. Auteur
    Buckaroo Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen meneer/mevrouw Daanen,
    Dank voor uw bericht.
    Zou u contact met ons op willen nemen via info@buckaroo.nl ?
    Wanneer u ons beide referentienummers van de betalingen doorgeeft kunnen wij voor u contact leggen met de betreffende webshop waar de gelden voor verwerkt zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Team Front Office Buckaroo

Ook een klacht indienen over Buckaroo Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen