Klacht Budbee: Poststuk onbeheerd achtergelaten !!!

Sep

Ik kreeg een belletje van de budbhee bezorger dat mijn post er is vervolgends gaf ik hem aanwijzing welke verdieping ik zat waarop hij reageerde jaja. Dus vervolgends maakte ik mijn deur open in de afwachting dat de bezorger mijn pakket naar mijn voordeur zou brengen.
Tot mijn verbazing zag ik dat hij zijn auto inwas gestapt en weg was gereden. Ik dacht van wow is hij zo lui. Dat hij de pakket in de post heeft gedaan. Dus ik twijfelde even of het echt zo was en ging naar beneden met de lift ik kom de galerij hoofdingang terecht en ik zie gewoon dat mijn pakket open en bloot onbeheerd midden op de gang van de galerij is achtergelaten door de bezorger. En weg is gegaan. Ik stond perplex en was stomverbaasd. Wat een brutaliteit. Vooral
Nadat ik degene nog aan de bel had gehad !!!

De collega in kwestie erop attendeert niet zo om te gaan met mensen hun spullen en vervolgens de laan uit sturen. Ontslaan

Wij vinden dat Budbee hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Budbee?