Klacht Buderus Nederland: Bij telefonisch contact, als dit na lang aanhouden lukt, word je alsnog afgescheept!

Klachtnummer
# 254532
Gebruiker
P. Zegers
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Ondanks in januari 2015 telefonisch toegezegde garantie wordt een binnen 1½ jaar versleten ontstekingspen van mijn CV ketel niet vergoed. Zie bijlagen voor foto's van pen en nota's van aanschaf
De op 4-11-2015 nieuw gekochte pen is inmiddels ook vrijwel versleten!!!

Gewenste oplossing

Vergoeding c.q. kosteloos vervanging van deze versleten ontstekingspen(nen).

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Buderus Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Buderus Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen