Klacht Budget Alles-in-1: Absurde prijsverhoging, veel hoger dan voor nieuwe klanten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 611415
Gebruiker
Remco
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Budgetthuis verhoogt abonnementskosten internet voor mij als bestaande klant met 26%. Voor nieuwe klanten is een lager tarief beschikbaar maar dat wil men mij als bestaande klant niet geven.

Gewenste oplossing

Mij het tarief voor nieuwe klanten geven
Geboden oplossing
Ook na de - nietszeggende - reactie van Budget-Alles-in-1 is het is nog steeds zo dat nieuwe klanten een beter aanbod krijgen dan bestaande klanten van Budget-Alles-in-1 internet. Een manier om je binnen te lokken en daarna financieel misbruik van je te maken. Met een prijsverhoging van 26%.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Alles-in-1
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Swart,

    Het is correct dat onze prijzen worden verhoogd. Echter is er een mogelijkheid tot contract verlening waarbij men dan de prijzen vastzet tijdens de contract periode.

    Via onze sales afdeling (020 - 20 555 55 - optie 1) kunt u de opties door nemen en een aanbod toegestuurd krijgen.


    Met vriendelijke groet,

    Budget Alles-in-1

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Budget Alles-in-1?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen