Opgelost door Budget Alles-in-1: Contract gaat in op 8 juli, tot nu, 2 augustus geen TV.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 611180
Gebruiker
Grootebroek
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Begin juni 2022 via Consumentenbond aangemeld voor alles- in- 1 contract met 2 TV aansluitingen en vaste telefoon voor 24 maanden. Op 8 juli 2022 wordt gemaild
dat vanaf deze datum het contract begint en dus de betaling. Op 14 juli 2022 ontvang ik pakket voor de installatie met 2 TV ontvangers. Na installatie krijg ik slechts op 1 TV ontvangst , op de andere TV foutmelding F67.
Op maandag 18 aug bel ik Budget en daarna 10 dagen lang met 8 verschillende medewerkers, “ we werken eraan”. Vrijdag 28 juli krijg ik een e-mail, waarin staat dat ik en mijn contract wordt eerst afgemeld bij KPN ?! En dan weer aangemeld en dat “wij even” helemaal geen TV ontvangen.
Het enige wat ik echt nodig heb is een nieuw abonneenummer en eekhoorn code .
Nu is het 2 aug. 2022 en de 5e dag zonder TV.
De frustratie is groot omdat dit voor mij het ergste “ aan het lijntje houden “ is voor zo’n simpel probleempje.

Gewenste oplossing

zorg dat wij eindelijk na 3 weken op 2 TV’s kunnen kijken waarvoor wij al 3 weken betalen.
Geboden oplossing
Oplossing voorlopig, enkele details moeten nog opgelost worden.Budget erkent dit en “belooft zijn best te doen” dit z.s.m. Op te lossen. Consumentenbond bedankt voor snelle inbreng.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Alles-in-1
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Reus,

    Excuses dat er bij de tweede tv ontvanger iets niet goed gaat. Op uw account was een technisch proces vast gelopen waar wij druk mee bezig zijn deze op te lossen.

    Aangezien wij dat moment niet direct een oplossing hadden hebben wij verschillende acties ondernomen om te diensten zo snel mogelijk weer normaal te krijgen. Excuses hiervoor en bedankt voor uw geduld hierin.

    Op dit moment werken uw televisie diensten en zijn wij blij dat we de oplossing hebben gevonden.

    Aangezien u 3 weken niet op de tweede televisie kon kijken hebben wij vanzelf sprekend de kosten hier van vergoed.

    Met vriendelijke groet,

    Budget Alles-in-1

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Budget Alles-in-1?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen