Opgelost door Budget Alles-in-1: Contract gaat in op 8 juli, tot nu, 2 augustus geen TV.
Details
Klacht
Begin juni 2022 via Consumentenbond aangemeld voor alles- in- 1 contract met 2 TV aansluitingen en vaste telefoon voor 24 maanden. Op 8 juli 2022 wordt gemailddat vanaf deze datum het contract begint en dus de betaling. Op 14 juli 2022 ontvang ik pakket voor de installatie met 2 TV ontvangers. Na installatie krijg ik slechts op 1 TV ontvangst , op de andere TV foutmelding F67.
Op maandag 18 aug bel ik Budget en daarna 10 dagen lang met 8 verschillende medewerkers, “ we werken eraan”. Vrijdag 28 juli krijg ik een e-mail, waarin staat dat ik en mijn contract wordt eerst afgemeld bij KPN ?! En dan weer aangemeld en dat “wij even” helemaal geen TV ontvangen.
Het enige wat ik echt nodig heb is een nieuw abonneenummer en eekhoorn code .
Nu is het 2 aug. 2022 en de 5e dag zonder TV.
De frustratie is groot omdat dit voor mij het ergste “ aan het lijntje houden “ is voor zo’n simpel probleempje.
Gewenste oplossing
zorg dat wij eindelijk na 3 weken op 2 TV’s kunnen kijken waarvoor wij al 3 weken betalen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.