Opgelost door Budget Alles-in-1: geen welkomstgeschenk en geen communicatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 586361
Gebruiker
Luna555
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zeven weken geleden overstap aangemeld en betaald voor tv en WiFi via Budget. Welkomstcadeau gekozen en bevestigingsemail gekregen. Cadeau zou binnen 6 weken verstuurd worden. Zeven weken later nog niets. Klantenservice kan het niet nakijken. Ander email adres om je vragen over je welkomstgeschenk naartoe te sturen, gedaan maar geen reactie. Jammer dit zeg! Klant 70000093951

Gewenste oplossing

Graag reactie op emails en toezending van het beloofde welkomstgeschenk
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Alles-in-1
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Budget Alles-in-1?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen