Opgelost door Budget Alles-in-1: Internet en TV werkt niet. Monteur 1 week later mogelijk

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 513729
Gebruiker
R Bloemzaad
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteren plotseling geen internet en tv van Budget Alles-in-1.
Ruim 45 minuten aan de telefoon en niet opgelost.
Om het probleem op te lossen moet er een monteur langs komen.
Echter is dit niet eerder mogelijk dan bijna een week later t.w. 27 januari!
In deze tijd van werken thuis via internet en geen tv is NIET te doen.

De oplossing

Ik wil dat er zo snel mogelijk een monteur langs komt om het internet en tv signaal te herstellen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R Bloemzaad
Datum
Uiteindelijke oplossing
KPN monteur stond ‘s morgens 8.00 voor de deur. Probleem zat in de wijkkast. Per vergissing was het stekkertje van mijn aansluiting er uit gehaald. Had niet nodig geweest om een week zonder internet en TV te zitten. De handeling was in een paar minuten gefixed en nu weer alles in orde. Specificatie van nota vergoeding van Budget moet nog komen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Budget Alles-in-1?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen