Opgelost door Budget Alles-in-1: Rekening en aanmaning voor bedrag na beëindiging contract
Details
Klacht
Na het ( door mij tijdig) opzegging van mijn contract werd er automatisch een maandbedrag afgeschreven voor de maand na de beëindiging. Ik heb toen meteen contact opgenomen met Budget alles in 1 en ze zeiden dat ik even moest wachten en dan zou het terug gestort worden. Dat is niet gebeurd dus heb ik het bedrag gestorneerd. Nu een maand later krijg ik een mail met het verzoek het bedrag plus aanmaningskosten te betalen. Ik heb meteen gebeld met Budget alles in 1 om te zeggen dat dit niet klopt. Na een telefoon gesprek van 45 minuten met dringende herhaalde verzoeken het alsnog te betalen omdat het zo in de computer staat en het niet veranderd kan worden en de toezegging dat ze het dan terug zouden storten, heb ik dat geweigerd. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet gebruikt heb.Nu lees ik op meerdere sites dat meer mensen dit probleem hebben en dat er zelfs deurwaarders aan te pas komen. Dit is natuurlijk een hele vreemde gang van zaken.
Wat moet ik nu doen?
Gewenste oplossing
Ik wil geen foute nota’s met oplopende incasso kosten ontvangen- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.