Opgelost door Budget Alles-in-1: rekeningen en aanmaningen sturen terwijl het contract al is beeindigd

content Opgelost
Henk en Ingrid

Budget Alles in 1 stuurt rekening terwijl het contract al is afgelopen. Ik moet 65,- betalen voor een nieuwe periode, terwijl ze in de eindnota diezelfde 65,- weer aan me terug moeten betalen. Daarna diverse aanmaningen

ophouden met sturen van rekeningen en aanmaningen

Budget alles in 1
    Beste mevrouw Kleinlein,

Het is inderdaad mogelijk dat het stoppen van uw diensten en een factuur voor de volgende maand elkaar kruist. Dit wordt automatisch verrekend op uw eindafrekening, zoals u aangeeft ontvangt u daar het bedrag terug.

Doordat u deze laatste factuur echter niet heeft voldaan, zou dit betekenen dat u teveel terug ontvangt. Administratief staat de factuur op dit moment nog open, waardoor u automatisch een herinnering ontvangt.

We verwerken de openstaande factuur handmatig met de eindafrekening voor u, u ontvangt dan geen herinneringen meer van ons.

Team webcare Budget Alles in 1.

Henk en Ingrid
Ik zie dat vandaag alle facturen de status betaald hebben gekregen. Als je contract tot 4 december loopt kun je niet verwachten dat klanten een factuur van 5 december voor de volgende termijn gaat betalen. Dan moet je zelf je administratie maar beter op orde maken

Ook een klacht indienen over Budget Alles-in-1?