Klacht Budget Alles-in-1: Slechte communicatie
Details
Klacht
Mijn internet is in een keer gestopt en kreeg in gewon eind rekening zonder dat ik uit heb gezegd dat ik wil stopenIk heb een verhuizing doorgeven en toen die nieuwe bewoner heft ook natuurlijk een internet contact afgesloten toen dacht Buget alles-in-1 ow dan stop ze die contract wel of zo maar ik was gewon verhuisd
Ik kreeg helemaal geen telefoon van hun geen vragen
Als hun denken dat its klop niet dan moet tog contact met me nemen
Ik kreeg helemaal geen informatie maar wel in een keer een eind nota van 200 euro
Wat nu moet ik die nota betalen en dan nog een keer een nieuwe contract aansluiten en opnieuw betalen?
Gewenste oplossing
Ik wil niet in een keer een eind nota betalen wanner heb ik dan nooit gevraagdOf ik betalen en wanner doe ik een nieuwe contract met hun dan betaal ik tot eind jaar niet meer want eigelijk was mijn contract tot december
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.