Klacht Budget Alles-in-1: Slechte communicatie

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 444332
Gebruiker
Gebruiker1586098923
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn internet is in een keer gestopt en kreeg in gewon eind rekening zonder dat ik uit heb gezegd dat ik wil stopen
Ik heb een verhuizing doorgeven en toen die nieuwe bewoner heft ook natuurlijk een internet contact afgesloten toen dacht Buget alles-in-1 ow dan stop ze die contract wel of zo maar ik was gewon verhuisd
Ik kreeg helemaal geen telefoon van hun geen vragen
Als hun denken dat its klop niet dan moet tog contact met me nemen
Ik kreeg helemaal geen informatie maar wel in een keer een eind nota van 200 euro
Wat nu moet ik die nota betalen en dan nog een keer een nieuwe contract aansluiten en opnieuw betalen?

Gewenste oplossing

Ik wil niet in een keer een eind nota betalen wanner heb ik dan nooit gevraagd
Of ik betalen en wanner doe ik een nieuwe contract met hun dan betaal ik tot eind jaar niet meer want eigelijk was mijn contract tot december
Geboden oplossing
Mijn probleem is echt dat ik kreeg helemaal geen informatie en dan gewon een eind nota.Is makkelijk gewon eind nota maken en geld vragen zonder moeite met klante contact nemen Ik had ook met andre internet aanbieders contract en nooit zo its gebeurd,ook als ik verhuizen Ik heb Buget alles-in-1 gekozen omdat goede koop was maar helaas in deze situatie goede koop betekend een hele slechte ervaring Nu moet ik opnieuw een internet contract afluisteren en double betalen tot december Dank u wel
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Alles-in-1
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Balan,

    Wij hebben niet zonder toestemming uw contract beëindigd, maar deze is inderdaad wel opgezegd. De nieuwe bewoners op uw adres hebben zelf de levering van internet aangevraagd bij een andere aanbieder. Dit zorgt ervoor dat de levering bij ons automatisch stopt. Dit is ook op zich ook niet vreemd, dit is het goed recht van de nieuwe bewoners.

    U heeft inderdaad met ons contact gehad over het verhuizen van uw diensten. In eerste instantie heeft u een opzegging doorgegeven, maar kort daarna heeft u inderdaad een verhuizing doorgegeven. Helaas bleek het niet mogelijk om te leveren op uw nieuwe adres. De juiste infrastructuur is hier niet aanwezig.

    Doordat het fysiek niet mogelijk is om de verhuizing voor u te verwerken, brengen wij hiervoor ook geen kosten in rekening. De eindnota die u heeft ontvangen mag u dus als niet verzonden beschouwen. U ontvangt zo spoedig mogelijk van ons een nieuwe eindafrekening.

    Er van uitgaande u hiermee te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team webcare Budget Alles in 1.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Budget Alles-in-1?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen