Klacht Budget Alles-in-1: Smerig installatie pakket ontvangen, niet kunnen opzeggen.

sad Niet opgelost
Viesviesvies

Het installatie pakket ontvangen. Tv kastje is ontzettend smerig. Het pikt onwijs en zit onder de vliegenpoep.
Gebeld dat ik mijn contract die 16 sept in gaat wil beëindigen. Dit is niet mogelijk omdat ik de aanvraag 3 augustus heb gedaan en er vanaf dat moment 14 dagen bedenktijd in gaan.

Er word nu een installatie pakket opgestuurd is persoonlijk door hun is bekeken. Is een schoon installatie pakket niet gewoon wat elke klant moet kunnen verwachten?

Zeer onvriendelijk klantenservice. Er is gewoon opgehangen.

Oude pakket moet worden terug gestuurd dus ook extra werk mee.

Graag ontbinden van het contract. Ik wil geen tweedehandse smerige producten ontvangen voor een vrij duur abonnement.

Budget Alles-in-1
    Beste mevrouw van Sleen,

Allereerst onze excuses voor het ontvangen installatiepakket. Wij zien overigens in het telefonisch contact dat daarop volgt niet terug dat er is opgehangen of iets dergelijks. Op aanvraag, heel begrijpelijk natuurlijk, hebben wij een nieuw installatiepakket verstuurd. Overigens ook jammer om te horen dat u onze diensten als duur beschouwd. Wij zijn er juist trots op dat onze prijzen vrij scherp in de markt liggen.

Het lijkt erop dat er iets is misgegaan in het magazijn waar alle hardware wordt verzonden. Hier worden ook retour pakketten verwerkt. Zeer waarschijnlijk is er hier sprake geweest van een foute levering. Dit is natuurlijk slordig, onze excuses.

Indien dit voor u aanleiding is de levering te ontbinden is dat natuurlijk uw goed recht. Wij hopen natuurlijk wel dat u ons een foutje kan vergeven, en ons de kans geeft om te laten zien hoe het wel moet.

Indien u wenst de levering te annuleren, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail.

Budget Alles in 1.

Viesviesvies

Ook een klacht indienen over Budget Alles-in-1?