Klacht Budget Energie: Afhandeling overlijden + bereikbaarheid zwaar onder de maat

Klachtnummer
# 359922
Gebruiker
Hanneke Hoekstra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn moeder was klant bij budget energie. Helaas is ze in december overleden. Ik probeer dit nu af te handelen. Door een onfortuinelijk toeval, kreeg ik 5 weken later het bericht dat mijn vader terminaal is. Ik heb 5 weken lang intensieve, palliatieve zorg verleend en ook hij is helaas gegaan.

Door deze situatie stond/staat mijn leven stil. Vorige week maandag heb ik een overzicht van de kosten ontvangen. Afgelopen donderdag kreeg ik een vooraankondiging van de deurwaarder.

Bellen is helaas onmogelijk. Ik krijg structureel te horen dat het drukker is dan dat ik anders gewend zou zijn. Goddank ben ik geen klant daar! Via de chat krijg ik na 20 minuten contact om er vervolgens weer uitgeknikkerd te worden en dat ik op de 18e plaats sta om te reageren!.

Dit bedrijf functioneert zwaar onder de maat en hangt teveel vast aan de zgn autogematiseerde programma's.

Ik ben er helemaal klaar mee!

De oplossing

Bedrijf ben ik helemaal klaar mee! Ze zoeken het maar uit!

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Hoekstra,

    Ten eerste gecondoleerd met dit grote verlies.

    Mijn excuses voor de slechte bereikbaarheid. Ik zie dat u ondertussen via Facebook wel contact hebt gehad met één van onze medewerkers, maar dat hier nog geen oplossing uit is gekomen. Wij hebben uw klacht ook per e-mail ontvangen en een klachtproces aangemaakt. Een van onze medewerkers van het klachtenteam neemt binnen een week contact met u op om tot een oplossing te komen.

    Wij willen u op dit moment in ieder geval heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode en we zullen dus binnen een week contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Budget Energie web-care

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen