Klacht Budget Energie: afzetters

Henkie

November 2012 overgestapt naar budgetenergie. Men beloofde lagere tarieven, niet dus.
Gebeld, ja mevrouw , dat kan wel lager, maar nu krijgt u na een jaar geld terug.
Leek me een strak plan.
Wat blijkt na 1 jaar? €3900,00 bij betalen!!!!!!!!!!
Had opgezegd per 1 november 2013 omdat ik gestopt ben met de winkel, toch moet het termijnbedrag betaald worden van november, ik ben toch gestopt en heb niets meer verbruikt.
Ga hier wel werk van maken.

Geld terug i.p.v. bijbetalen.

Budget Energie
    Geachte mevrouw Nijman,U heeft vorige week gesproken met een van onze medewerkers, mevrouw L. Spitteler, naar aanleiding van uw e-mail en de afhandeling van uw klacht.
    Wij bevestigen hierbij graag dit gesprek.Hierbij bevestigen wij dat over de eindafrekening een betalingsregeling van 3 termijnen is getroffen. Dit betekent dat vanaf de 15e van de maand februari een bedrag van €238,76 van uw rekeningnummer zal worden geïncasseerd. De laatste incasso vindt plaats in april.Aan de regeling zijn de volgende voorwaarden verbonden:
    - bij een betalingsregeling worden termijnbedragen door middel van automatische incasso geïncasseerd.- de regeling komt te vervallen wanneer het niet mogelijk is om het termijnbedrag van uw rekening te incasseren of wanneer een geïncasseerd termijnbedrag wordt gestorneerd.Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluiten uw klacht.Met vriendelijke groet,Lotte Spitteler